Asistent/ka auditora

Asistent/ka auditora

Asistent/ka auditora působí jako administrativní podpora týmu auditorů. Vede harmonogram reportingu a auditních aktivit a dohlíží na plnění nastavených termínů. Zajišťuje měsíční aktualizaci databáze auditních zjištění (notifikace, reporting). Komunikuje s klienty, spravuje a archivuje dokumenty. Vytváří prezentace, zajišťuje služební cesty a účastní se klientských schůzek.

Co bys měl(a) mít/umět?

Kandidát na asistenta auditora by měl mít ekonomické vzdělání, analytické myšlení, dobré organizační a komunikační dovednosti. Měl by být zodpovědný a odolný vůči stresu.

Pozice, kam se můžete posunout dál s praxí na této pozici?

  • Auditor
  • Finanční kontrolor
  • Finanční analytik

V případě, že tě tato pozice zaujala, dej nám o sobě vědět prostřednictvím formuláře níže.

[atollon_widget_small]